Beyza

Beyza
@Muptedibiri
Güzel olan her şey sadelikte gizli.
öğrenci
İlahiyat3/5
Canım İstanbul
2 Ağustos 2002
45 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf
Şiir
Reklam
-onu bekleyecek misin? -evet -ne zamana kadar? -Allah görüşmemizi isteyinceye kadar.
Din
İnsan, nâsibine vakıftır.. Gerisi imâna zarar, kalbe sızıdır...
Din
'Dediler ki; Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki; Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur...' Mevlana Celaleddin-i Rumi
Şiir
Ve gönül Sabır ile harman olmadan,  Nasip ile buluşmazmış... Cahit Zarifoğlu
Şiir