Günümüzün okurları anlamak, öğrenmek, önlerine konulan düşünceler üzerine tartışmaya girmek için okumuyorlar; ellerine aldıkları dergide, betikte kendilerinde bulunan düşünceleri, duyguları arıyorlar. Bunun için de soruyorlar: "Bu yazar ne yandandır?" Kendi bulundukları yandan ise güvenle, beğeneceklerini önceden bilerek okuyor; kendi bulundukları yandan değilse yazısına bakmıyorlar bile...