Kitap hayata amacı olmayan ve hap alıp intihar eden Veronika ile başlıyor. Biraya kadar bana bana Adalet Ağaoğlunun Ölmeye Yatmak kitabı hissettirdi. Olay da zaten bundan sonra başlıyor. Veronika deliler hastanesine yatırılıyor. Orta tanıştığı insanlar ile gerçek hayatı keşfetmeye başlıyor. Ufak delilikler yapıyor. Aslında normal olarak gördüğümüz şeylerin ne kadar mantıksız olduğunu vurguluyor. Kitap güzeldi. Umarım herkes sever.