Dosteyevski edasıyla yazılmış bir kitap ama o tat yok. Karakterin tasviri bolca yapılmış akıcı olmayan bir üslupla. Karakterin sanki dünyada başka bir iş yokmuş gibi sadece yazar olarak para kazanmaya kazanamayınca açlık çekmesinin ve devamında gelişen şeylerin hikayesi anlatılmış nitekim kitabın sonunda denizci oluyor... Başarısız buldum