Dünyadaki bütün oksijene sahip olun CO2 seviyesi %1'in üstüne çıktı mı uykunuz gelmeye başlar, %2de sarhoş gibisinizdir, %5te bilincinizi kaybetmeniz an meselesidir, %8 sizi önüne sonunda öldürür. Hayat Aslında oksijen bulma değil karbondioksitten kurtulma mücadelesidir..