Mustafa

Mustafa
@Mustafa0d
Varlığının tanımını hiçlik yapmaya çalışan, bir genç.
Ölüm mühendisi
Cehennem, Œ'nu görünce ise cennet
12 Şubat 1963
6 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı

Mustafa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2023 22. kitabı
Sylvia Plath
7.4/10 · 2.482 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazılarım benim tek gerçeğim
Ya isteseydi
Öyle günler gördüm ki, tabanca şakağımda Tasarladım aydınlık dünyayı bırakmayı. Gönlüm acıklı buldu, en ateşli çağımda, sönük bir yıldız gibi boşluklara akmayı. tabancanın Namlusu ıslandı yanağımda parmağım istemedi tetiği çekmeyi..
" kim olduğunuzu unutsaydınız kim olurdunuz? "
Puan vermedi·440 syf.··
2023 21. kitabı
Gözlerini açtı ama bir sorun vardı. Okyanusun ortasında Kim olduğunu orada ne yaptığını hatırlamıyordu.  kim olduğunu bilmeden etrafında görebildiği Tek hayat belirtisi az ilerideki içi boş bir Bmw olan ve Bu pahalı arabada üstüne tam oturan bir kıyafet, hırpalanmış haldeki ayaklarına uyan bir çift ayakkabı, Rolex saat ve Daniel Hayes adına kayıtlı bir araba ruhsatını bulur ama çoktan Geçmişi, anıları, pişmanlıkları silinip gitmişti. Hatırlayabildiği tek şey bir kızın yüzüydü. Onun kim olduğunu bulmaktan başka çaresi yoktu ama Farkında olmadığı şey vardı; o geçmişinin ve kızın peşindeyken, tüm ülke de onun peşindeydi. Bir adamın kimliğini bulma sürecinde yaşadıklarını anlatan fena da olmayan, film tadında güzel bir kitap. aslında bu kitabı ne daniel için ne de geçmişini hatırlamaya çalışan, bir adam için okudum hiç biri, O nun için okudum ve sanırım bana onun verdiği ilk ve son kitap olduğu için okudum ama neden why? bana bu kitabı neden verdiğini ve neden bazı şeylerin altını çizdiğini halen anlıyamadım, ne kadar kendim ile bağdaştırdığım şeylerin altını çizdim belki sende bağdaştırabilirsin desede yinede anlamadım anlıyamadım anlamak istemedim. ama neden sizce bu kitabı her gördüğümde gülüyorum hayattan bezmişliğim ve daha fazla katlanamıyacak olan depresifliğime rağmen gülüyorum bu kitabı her gördüğümde, mutlu oluyorum, beni durmadan güldürmeye başaran o aklıma geliyor. Birden danielde olduğu gibi bu kızın varlığı, düşüncesi ve onun içindeki kişiyi bulma hayali, onun evi, dünyası, umudum olmuştu. Ve Daniel deki gibi belki kendime geri dönüşümümün tek yolu olmuştu Ancak beni bu yol  soğuk bir gerçeğe götürecekti: Oraya gittiğimde karşılaşacağım bu gerçek karşısında, akıl labirentinden çıkmak hiç de kolay olmayacaktı.
Edebiyat
Akıl LabirentiMarcus Sakey · Koridor Yayıncılık · 2016886 okunma
"Ama biz sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor."
Psikoloji