📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söz sessizlikte, ışık karanlıkta,
yaşam ölürken; bomboş gökyüzünde
uçarken parlar atmaca.
Ne desek yetersiz kalır. Kitabı okurken her anda insana bi huzur bi rahatlama geliyor. İnsanın stresini alıyor adeta. Ve karakterler, diyaloglar gerçekten de altın gibi. Karakterler çok konuşsa da az ve öz konuşuyorlar gibi geliyor insana, her sözleri altın gibi. Ve Ged, ne desek yetersiz kalır.
Kitabın başlangıcı ve orta kısımları gerçekten sürükleyiciydi. Karakterler gerçekten ilgi çekiciydi. Bu ilgi çekici karakterlerin fantastik bir hikâye içerisinde nasıl hareket edeceğini görmek heyecan vericiydi. Ancak iş final kısmına geldiğinde sıkıntılar başladı. Konuyu nereye bağlamaya çalıştığını bile tam anlayamadım, belki de sorun bendedir. Puanım 7,5