Mustafa

Mustafa
@Mustafaa1

Mustafa

, bir kitap okudu
8/10
·438 syf.·
Beğendi
·
2019 65. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma
Reklam
"Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok."
"Onca renk varken insan neden kara kara düşünür ki?"
Hiçbir zaman, hiçbir insanın unutamayacağı bir güzellik vardır. O da bir insanın bir insandan gördüğü yürekten sevgidir.
Zaten ölüm ayırmayacakmış gibi bir de dünyada hasret çekiyoruz.
Reklam