"Neşe ve coşku dolu insanlar saftır" der Kanada. Saflık insana acı getirmez, sadece coşku getirir. "Başıma ne geliyorsa saflığımdan geliyor" diyen insanın başına ne geliyorsa saf olamadığı için geliyordur. Çünkü saf insanın başına gelen her şey, ancak daha çok coşku ve neşenin kaynağı olabilir.