Tanrı insanların tek başına yaşamasını istemiyor;bu yüzden, her birine neye ihtiyacı olduğunu açıklamıyor. Tanrı insanların birlikte yaşamasını arzuluyor ;bu nedenle, hepsi için neyin gerekli olduğunu her birine gösteriyor. İnsanlar kendilerini düşündükleri için yaşadıklarını sanırlar;ama anladım ki, gerçekte onları hayatta tutan tek şey sevgidir. Kim yüreğinde sevgi taşırsa Tanrıya yaklaşır ;Tanrı da o kişinin yuregindedir, çünkü sevgiyi yaratan o'dur.