Mustafa inan

Canım bu kadar şeyi bilmeye ne gerek var? diyerek hemen yorulmasak. Acaba bir gün insanımızı tanıyabilecek miyiz ? Ne dersin ?
Sayfa 260·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Demek insanları gerçek ve doğru biçimde yorumlamak için onların ölmelerini beklemek gerekiyordu.
Edebiyat
'' Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.''
Edebiyat
Bundan sonra hayatın gürültüsüne kaptırmayalım kendimizi , olmaz mı ? Ne kadar çok işimiz olursa olsun , arada bir çıkıp gelelim böyle yerlere ; gezelim, dinlenelim.
Sayfa 243·Kitabı okudu
Edebiyat
''Ah insanlarımız ''dedi, Ah insanlarımız. "Ah küçük hesaplarımız. Ah dün akşam ne yediğini unutanlarımız."
Sayfa 206 - iletişim·Kitabı okudu
Edebiyat