Unutmayın ki, kentlerin surları köy evlerinin yıkıntılarıyla yapılır. Başkentte yükselen her sarayı gördükçe, bütün bir ülkenin yıkıntıya çevrildiğini görüyormuşum gibi gelir bana.
Onlar kendilerine karşı koyana, acı verene "tanrı" dediler. Gerçekten, onların tapınmasında kahramanlıktan çok şeyler vardı! Ve tanrılarını, insanları çarmıha germekten başka türlü sevmeyi bilmiyorlardı!