Bilim kurgu türünde pek kitap okumadığım için ilk başta önyargılı yaklaşmıştım. Fakat ilerledikçe iyi ki okumamazlik yapmamışım diyorum. Biraz da açlık oyunlarına benziyor. Ortalarına doğru bir kısmı nefes almadan okudum diyebilirim, anlatımı akıcı ve merak uyandırıyor.
Genel olarak akıcı bir dil kullanılmış fakat bazı yerlerde çok gereksiz ayrıntılara girilmiş. Standartların biraz altında bir polisiye romanı, çok fazla olay örgüsü yok ama okunmayacak kadar kötü bir roman değil. Sonlara doğru biraz daha heyecanla okudum. Fakat Müslümanlık ile ilgili olan kısımlarını hiç doğru bulmadım. Aynı gün içinde hem içki içip hem namaz kılmak uygun olmamış. Hele de karakterin içki içmeyi kendimde hak olarak görüyorum Tanrı bana müsamaha gösterir dediği kısımlar kesinlikle saçmalık.