Zarifoğlu bir çok konuya değinmiş yalnız ardıç ağacını da es geçmemiş fakat bir o kadar da kapalı, duygularını tam manasıyla çözemediğimiz bir anı türü ortaya koymuş, kimi konulardaki ince tesbitleri ile aydınlandık, kimi konular da da duygularımızı tanımladı ve tam olarak bu dedirtirdi, en sevdiğim bölümler üstad necip fazıl ile olanlar oldu, çok ortak yönümüz var zarifoğlu en büyüğüde üstadımız. :)