Hatırlarsınız belki; sene 2020 Ocak ayının 19'unda Bitlis'te nakşibendiyyenin büyük âlimlerinden olan şeyh Abdülkerim çevik vahşice tedrisat yaptığı odasında rahle'nin başında şehit edilmişti, o günden beri görmediğimiz musibet kalmadı çığ, sel, koruna, büyük kazalar, büyük patlamalar, virüs, deprem, kuraklık vs.. o günden beri dünya gün yüzü görmedi.
"Tek çaremiz kendimize gelip, İslâm âlemi arasında olması gereken vahdeti tesis etmektir."
Şehid Şeyh Abdülkerim Çevik