"İnanacak olsaydım, dans etmesini bilen bir tanrıya inanırdım. Ve şeytanı gördüğümde, onu ciddi, sağlam, derin, vakur buldum: ağırlığın ruhuydu o. Onun sayesinde düşer tüm şeyler.
Öfkeyle değil,gülmeyle öldürür insan. Hadi öldürelim ağırlığın ruhunu."
" Oysa insanlar da ağaç gibidir. Ne kadar yükseğe ve aydınlığa çıkmak isterlerse, o kadar kuvvetle toprağın altına inmek ister kökleri, karanlığa, derinliğe. "