Kitap okumak, şiir yazmak, resim yapmak, ... Sadece boşluğa bakmak, anlamsızca,bomboş... Kendini bu güzelliklerden yoksun bırakmak,... Yalnızlığa ve karanlığa bürünüp dipsiz bir kuyuya düşmek....
Bu korku hisleri bana gündüzleri de geliyordu ama geceleri başka türlü... Gece yüzümü sanki duvara sıkıştırıyordu, beni rehin alıyordu. Sadece sabahın olmasını ve fidyeyi ödeyip beni özgür bırakmasını umut ediyordum. İyi değildim.