"Ah sonumu küçük şeyler getirecek benim
Küçük meselelere büyük takılacağım
Kağıt kesiğinden olacak sonum
Boşluğuna geleceğim kendimin
Biliyorum"
Büşra Sarıkaya
benim de zaten hiç gücüm yok yüzüm yok hiç umudum yok
ama bil ki farklı bir hayaldi işkenceydi bazen bazen çok güzeldi
ama anlıyorum sesinden kurtulmuşsun sen
Nokta konmuş, bitmiş en güzel hikayem
Teoman
“Galiba ben insanlarla nasıl yaşanır bilmiyorum.İnsanlarla nasıl konuşulur,arkadaşlarla neler yapılır,sevgilin olursa onunla nasıl vakit geçirilir,biriyle arandaki mesafe nasıl ayarlanır.Ama hep biliyormuş gibi yaptım.Ve hep yanlış yaptım…”