Kısacık ama dolu dolu bir denizcilik hikayesi. Okurken sayfaların nasıl aktığını anlamadım desem inanır mısınız? Çoğu okur Marlow karakterini sevmiş ama galiba benim favorim Kaptan Beard ve eşi oldu. Özellikle Mrs. Beard'ın olduğu kısacık satırlarda kendimi mutlu hissettim. Trajikomik diyebileceğim kurgu, başta da belirttiğim gibi denizcilik hikayelerini seviyorsanız kesinlikle ilginizi çekecektir.
Tek kelimeyle özetlemek gerekirse: eğlenceliydi. Okusanız seversiniz bence.
"Bir ozan için en büyük mutsuzluk, şiirinin yalnızca "şiir" adını aldığından dolayı okunmasıdır. Ozanı yaşatan "şiir" değil, şiirin içine yerleştirdiği görüştür, okuyucuya şiirle verdiği evrendir. "