Kopernik Dünya ile birlikte insanın da evrenin merkezinde olmadığını ispatladı Darwin hepimiz maymundan geliyoruz diyerek insanı daha da aşağıladı Freud bırakın dünyaya hakim olmayı bilinçaltı Dolayısıyla insanın daha bedenine hakim olmadığını söyledi Büyük İskender dünyaya sığmadı ama sonunda 2 metrelik alana sığdı Bütün bunlara rağmen hala kendimizi mesele ediyor bilir kişi ilan edebiliyorsak Ben de bize o bilindik Sözde seslenirim o vakit : cahil olmak ne güzel her şeyi biliyoruz!
Hayata çaldığımız Maya tutmadı. Güzel olacağından emin olduğumuz günlerin gelip bizi bulacağına inandığımız hayatımızı yaraladık çoktan. Güzel olacağından emin olduğumuz günler gelip bizi bulmadı. Ama korkma, sırrını vermem evinin odalarına.