“Sana ilk karşılaşmamızda da söylediğim gibi, aslında iki temel duygu var: ‘sevgi’ ve ‘korku’. İki duyguyu aynı aynı anda yaşaman mümkün değil. Sevgi sadece bilinç halindeyken yaşanır.Sevgideysen kontrolü elinde tutan ve bütün hareketlerini yöneten kalbindir, ego devreye giremez. Buna karşın, zihninin gücü ele geçirmesine izin verdiğinde bu seneye geçmişe ya da geleceğe götürür. Korkunun topraklarına girersin, yani egonun krallığına. Ego değişimden korktuğu için seni harekete geçmekten alıkoyacak stratejiler üretir. Çünkü kontrol edemediği her şey onu çok korkutur.”
“Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler, hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin?”