"Kitaplardan biraz kafanı kaldır hayat orada yaşanmıyor, hayal dünyasından çık, bu dediklerin hangi kitaptan" tarzı cümleler kuran insanlara sesleniyorum. "Gerçek hayatta" açtığınız yaraları, üzüntüleri, kalp kırıklıklarını kitaplar sayesinde unutuyorum. Onlar benim yara bandım. Onlar sizin kadar acımasız, kalpsiz değiller. Sizin gibi insanlarla karşılaşmamak ümidiyle.