AYLA OZSARAC

Bence her insan , yaşamı boyunca hiç olmazsa bir kez böyle düşünür. Herşeyin sonuna geldigini ,artik devam edemeyecegini
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdilik yapacagımiz şey , ne olursa olsun görünüşe aldanmamaktır
Sen geçmişin küllenmesine izin vermiyorsun , onu canlı tutmak için elinden geleni yapıyorsun
Fakat hayat yalanlarla boşa harcanmayacak kadar kısa
Dünyada sevecen , merhametli insanlar olduğunu anlamak insana ümit ve cesaret veriyor