Bu yeryüzü panayırında hiçbir şey yapmadan durmak;sizleri seyretmek uğruna,sürekli para ve değerli şeylerimi veriyorum.Panayırın ötesi uçurumlarla dolu-birkaç kez kenarına gittim; ama gördüm ki o da eğlencenin bir parçasıymış.
Kayıtsızlığımın bir nedeni de,yaşamda kendimi perdede seyrediyor gibi hissetmem.Müdahale edemiyorum hiç bir şeye -yalnızca bakıyorum.Bu filme hiç ara verilmiyor oysa susadım,sıkıldım.Ama çıkan da bir daha giremiyor ve yanımdaki yöremdeki koltuklar ölülerle dolu; dayanamıyorum.Oyunumu beğeniyorum; ama bu oyun asla bana göre değil.