“Çok sevdim bu adamı, çok…”
Bir insanı kaybetmek istiyorsan tıpkı senin gibi, onu çok ama çok sevmen gerekiyor. İşte o zaman kendiliğinden gider zaten.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk böyle bir şey miydi? Sabahlara kadar onu düşünmek, onu bir an önce görebilmek için akşamı iple çekmek, yanından hiç ayrılmak istememek, aklından bir an bile çıkaramamak…
Bu muydu aşk?
Ne geldiyse sevdadan geldi başımıza.
Bir gülüş uğruna harcanmış hayatların muhasebesini tutmaya mecalim kalmadı artık. Bakmayın öyle, bildiğiniz gibi değil hiçbir şey.
Dünya yıkılsın başına, eve kapan haftalarca. İnsanlara, insanlığa olan inancını yitir. Yüzümü görmeye tahammül etme. Ben köprüden boğazın soğuk sularına doğru hızla düşerken, sen geride bıraktığım mektubu oku. Okudukça gözyaşlarına boğul…