Bir kış geceyi, soğuk ve karanlık,
Rüzgarlar esti, yağmur yağdı,
Yüreklerimizde umutsuzluk,
Rüzgarlar esti, yağmur yağdı.
Bir kış geceyi, kar yağdı,
Dünyayı beyaz bir örtü kapladı,
Yüreklerimizde sevinç doldu,
Dünyayı beyaz bir örtü kapladı.
Bir kış geceyi, gel de bize dokun,
Yüreğimizi ısıt, gönlümüzü aç,
Bizi mutlu bir yuva bulmaya götür,
Yüreğimizi ısıt, gönlümüzü aç.
Yalnızlık Denizi
Sabahın serinliğinde,
Deniz kıyısında yalnız bir ben,
Dalgalar fısıldar eski sırları,
Yıldızlar saklar geceyi gizemli, derin.
Sessizlik sarar dört bir yanımı,
Yalnızlık değil, dost olur bazen,
Sevdiğim birkaç kişi yanımda,
Kelimeler susar, hayaller konuşur içimde.
Bir hafta sonu,
Koca dünyadan uzak,
Zaman durur, nefes alır kalbim,
Düşlerim özgür, umutlar yeniden doğar.
Ve ben beklerim sabahın ilk ışığını,
Denizin sonsuz maviliğinde huzuru,
Yıldızların altında kendimi bulmayı,
Bir anlık da olsa, gerçek olsun bu hayal.
> “Hayatta her dinlediğim şarkı, bana seslenen birinin yankısı gibiydi. Her notada onun sesi vardı; uzak ama bir o kadar da yakındı.”
~İlk aşka son mektup~