N.

N.
@N_k29
Gemiler batınca acır mı denizin canı?
Peki ne yapayım ben bayım? Kalamam buralarda! İnsanlar beni anlamıyorlar, ben de onları anlamıyorum.
Reklam
Biçare terk edilmişliği bütün ağırlığıyla yüreğine çökmüştü.
Direnmek çılgınlık, kaçmak tehlikeli olurdu.
Bu duruma bilmeden neden olan Baron, gözü ondan başkasını görmeyen bu kadının tuhaf değişimini en az fark eden kişiydi; öyle ya, kim dönüp kendi gölgesine bakardı ki? Gölgesinin sadakatle sürünerek ve sessizce adımlarının arkasından geldiğini hissederdi insan, bazen bilincine varmadığı bir dilek gibi önünden acele ettiğini de bilirdi, ama gölgenin parodi yaparcasına aldığı biçimleri gözlemlemeye ve bu çarpıtılmış şekillerin içinden kendi varlığını seçmeye çalışması çok nadirdi.
Ruhu zaten ölmüştü, geriye bir tek bedenini öldürmesi kalmıştı.
Reklam