Nyx

-Sohbet etmeyi hiç sevmem sadece kendimle konuşurum-
Mutlu ve ışıl ışıl bir günaydınnn :)))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk dediğin..
Aşk denilen şey, arzulanan bir varlıkta bulacağımız tada susamaktan başka bir şey degildir.
Bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder; çünkü, her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır…
Bir sözde, bir şiirde bulmak birini…
ben seni içimdeki bir ağaçtan kokladım ilkin, dallarında sen diye çiçekler sonra. ve nihayet: solmuş yüzlerle dolu bu yerde, gözlerindeki rengi hangi mucize ile açıklayacağım? orman mı toprak mı belli olmayan bu boşluğun ortasında, büyük baş dönmesini hangi renkle aynalara yazacağım? Batuhan Dedde
Duygu ve Düşünce
Harika
Çünkü bilmediğini bilmek için bir hayli anlayış olmalı insanda: Bir kapının kapalı olduğunu anlamak için o kapıyı itmek gerekir.