Nadide

“Dünyayı ben yaratmadım. Ama kendi varlığımla onu her an yeniden yaratıyorum.”
Sayfa 147·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Acaba diğer insanlar benden hafif mi çekiyordu yeryüzünde? Yoksa arkalarında bıraktıkları izi benden az mı dert ediyorlardı? “
Sayfa 136·Kitabı okudu
“Hiçbir şey iyi bir kitap kadar kendi varlığını aşmasını sağlayamaz insanın”
Sayfa 72·Kitabı okudu

Nadide

, bir kitap okudu
Puan vermedi·59 syf.·
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
2025 15. kitabı
Stefan Zweig
8.3/10 · 12,8bin okunma
“Çünkü anılar insanları birbirine bağlar ve sevgiyle anılanlar iki kat daha fazla”
Sayfa 33·Kitabı okudu