Burak Güçlü

sam: biliyorum, yanlış bu! aslında burada olmamalıydık biz. ama buradayız. aynı cenk hikayelerindeki gibi bay frodo. yani ciddi hikayeler gibi. tehlike ve karanlık içinde olanlardan. bazen kendi sonunu bilmek bile istemezsin ya. hani nasıl iyi olacak diye inanamazsın. bu kadar kötülük olduktan sonra dünya nasıl eski haline dönecek? ama sonuç olarak, bu geçici bir şey. bu gölge yani. karanlık bile bitmeli. yeni bir gün doğacak. güneş çıktığında daha da parlak olacak. bunlar hiç unutamadığımız kadar anlamlı şeyler. bunları anlamayacak kadar küçük olduğumuzda bile. ama bay frodo galiba ben anlıyorum. artık biliyorum. o hikayelerdeki insanların da dönme şansları vardı ama dönmediler işte. tutundukları bir şey olduğu için daima yollarına devam ettiler. frodo: peki biz neye tutunuyoruz sam? sam: dünya'da hala iyilik olduğuna bay frodo. bu uğurda savaşılacağına.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ailesiyle vakit geçirmeyen bir adam asla gerçek bir adam olamaz
Mahiyetini anlamak için bir şeyi kıran kişi de ariflik yolundan sapmış demektir.
insanlara ne kadar muhtaç olursam onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar artıyordu.