Nagihan Hanbarcı

Nagihan Hanbarcı
@Nagi_Han
Her şeyden vaz mı geçmişim? Kasvet mi sirayet etmiş içimin her yerine?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömrün hülâsası birkaç kelime. Bana ne olduğunu anlasam.
Edebiyat
En güzel son ölümdür oysa. Ölüm en güzel son. İçimize sindiremesek de.
Edebiyat
Söylemiştim, bir öykü uğruna ne çok şey feda ediyoruz. En çok da öykü kahramanlarımızı. Hep o sonların yüzünden.
Edebiyat
Romanı hayattan ayıran en şedid vasat, her halde bir sonunun olması. Bu yüzden değil mi ki ömrümüzü kuşatan bütün romanların bir sonu var. Bir son koymak sevdasına hayatı romana feda ediyoruz biteviye. Romanlar yaşamak sevdasına sonlar koyuyoruz hayatımızın dönemeçlerine.
Edebiyat