Kurbağalar bile uyudu, gecenin ortasında
İki yoldaş uyanık
Biri gece, biri ben
Hayali fısıltılar kulağımda
İki yoldaş uyanık
Biri gece, biri ben
Kalbimin atışı şakaklarımda
Acemi hırsızlar gibi gürültücü
Pencereden giren ince ışık
İki sırdaş uyanık
Biri gece, biri ben
Uykuydu az önce kalkıp giden yatağımdan,
Kollarını ayırıp boynumdan uzaklaşan.
Git gide sessizleşiyor karanlık
Yalnız iki arkadaş uyanık
Biri gece, biri ben.