Sevgi, acı, korku, dostluk, arkadaşlık, dehşet, zulüm, ihanet gibi değerlerin iliklerime kadar işlendiği, tek günahın hırsızlık; diğerlerinin hırsızlığın birer türevi oldugunu öğrendiğim müthiş bir kitaptı.
Ve itiraf ediyorum bu kadar soğukkanlı olmama rağmen okurken çoğu yerde yastığımın ıslandığını farkettim..
Kitap bittiğinde tarif edilmez duygular içindeydim
Genzimde bir yanma hissettim
Okuduktan sonra filmini de izledim ancak izlememenizi tavsiye ederim.
kitap ic sesler uzerinden gidiyor, ve tum guzelligi orada.
filmde ic sesler hic bir sekilde yansitilmamis, ve kitabin buyusunu, etkileyiciligini hic bir sekilde yansitamamislar,
kitap ile film birbirinden cok farkli, sadece kitabini alin ve okuyun.