Naime Dilekçi

Naime Dilekçi
İstesem düzeltirdim, ama artık bir şeylerin benim çabamla düzelmesinden bıktım..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazen bir insanı değil, onunla geçen zamanı seversin. Ve bazen, o zamanı yalnızca eşyalar hatırlar.”
Ne diren, ne zorla...! Yolunu değiştirene izin ver... Sana uğramak istemeyenin yoluna çıkma.! Birlikte yürümen gereken kişiyle, kendi yolunda karşılaşacaksın... Kendine ve yoluna odaklan,,, Daha iyi olmaya, daha mutlu olmaya odaklan, Senin olan seni bulacaktır...
Sen artık bu şarkıyı duyamazsin. Su boyunca yüzüp gittin çocuğum. Kendi efsaneni de alıp götürdün. Yüzüp gittin. Kulubeg'in gelmesini beklemedin. Yazık çok yazık..
Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoglu yasadikça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktir.
Sayfa 162