Nakiye

Nakiye
@Nakiyee
Böylesine saçma sapan ve saçmalayanlarla dolu bir dünyada “saçmalama”tüm sorulara en büyük onaydı.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Reklam
Şeklin ötesindekini göremeyenler en önemli anlamlara hep kördürler!
Sayfa 94·Kitabı okudu
Birilerinin abartılı zenginliği başka birilerinin daha da fakirleşmesi değil miydi ?
Sayfa 77·Kitabı okudu
Sen insan olmayı başarabilmek için doğduğunu anlamadıysan,hangi dine inandığının hiçbir anlamı yok.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Dokunulmak...gördüğümüz,duyduğumuz,kokladığımız,tadını aldığımız bu dünyanın tüm anlamsızlıklarına dur diyebilen yegâne duyu,tende değil miydi? Dokunulduğumuzda unutmuyor muyduk mücadele etmemiz gereken her şeyi?...Şelaleleri...Kendimizi... Yenilgilerimiz,birikmiş hesaplarımız,krizlerimiz doğru zamanda doğru dokunuşlarla sinmiyor muydu kendi köşelerine? Herkesin doğru zamanda,doğru şekilde,doğru kişi tarafından dokunulmak istediği bir gezegen değil miydi burası? Ve beden ancak dokunulduğunda dinen fırtınaların yuvası değil miydi ?
Sayfa 57·Kitabı okudu
Reklam