Birilerinin cenneti kuruluyordu sanki,diğerlerininse cehennemi;birileri yeniden doğmuştu,diğerleri ölümün kıyısında tutunmaya çalışıyordu;bir taraf gülerken diğer taraf ağlıyor,bir tarafın Zafer sandığını diğeri aşağılanma sayıyordu.Kutuplaşma o kadar derindeydi ki,dışarıda bırakılanlar çaresizce nefret soluyordu...