Önceleri sorularıma neden cevap alamadığımı anlayamıyordum, şimdiyse soru sorabileceğime nasıl inanabildiğimi anlayamıyorum. Ama gerçekte inanmıyordum ki, soruyordum sadece.
Mutluluğun başkası için yaşamak olduğu eskiden bana doğru ve kolay anlaşılan bir durum gibi gelirdi, fakat şimdi bunu anlayamıyorum . İnsan kendisi için yaşayamadıktan sonra niçin başkası için yaşamalıydı?