KENDİNİZE DEĞER VERİN!Bir ilişki bitsin istiyorsanız, yapacağınız tek şey onu çok sevmek, onu kaybetmekten çok korkmak ve ona ölesiye bağlanmaktır. İnanın bana, ilişkileri bitirmenin bundan daha kolay bir yolu yoktur.Sevmeyin, aşık olmayın dediğimi sanmayın. Sevin tabii, sevmekten daha güzel ne var ki dünyada? Ancak sevmek sizi zayıflatmasın, kendinize olan güveninizi azaltmasın. Onu sevdiğiniz kadar kendinizi de sevin. Onu önemsediğiniz kadar, kendinizi de önemseyin. Unutmayın, bu ilişki biterse siz onu kaybedeceksiniz, doğru ama o da sizi kaybedecek. Bu ilişki başladığında siz eşittiniz. Bu eşitlik genelde bütün ilişkilerde zaman içinde hızla bozulur. Ve bu bozulma bir tarafın lehineyken doğal olarak diğer tarafı giderek aşağılara doğru çeker.Tahmin ettiğiniz gibi daha çok bağlanan, daha çok taviz veren, kaybetmekten daha çok korkan bu oyunu kaybeder.Kimse kimse için mecburi istikamet değildir. İstikameti ilişkilerdeki bu denge belirler.😏