Kitapları yol arkadaşı olarak gören,
kahvenin yanından kitabı eksik etmeyen,
İngiliz Edebiyatı sever,
Jane Austen ilgi alanı olan,
Tarihe olan tutkusu sönmeyen sıradan bir okurum :)
Kitabı okurken İstanbul'un sokaklarında, geçmişi ve bugünü soluyarak, Galata Kulesine doğru yürüyor, yolda Nazım Hikmet'le selamlaşıyor, Kız Kulesi'ne karşı şiir okuyorsunuz.
İş veya özel hayatta stresliyseniz gerçekten alın bir kere okuyun derim. Aslında sadece öfkeyi değil olumsuz düşünmeyi de iyileştirici uygulanabilir bilgiler var. Açıkcası normalde çok kişisel gelişim kitaplarını hayatımda uygulamayı çok başaramam ama bu kitap ben de bu durumu yendi.