Kitapları yol arkadaşı olarak gören,
kahvenin yanından kitabı eksik etmeyen,
İngiliz Edebiyatı sever,
Jane Austen ilgi alanı olan,
Tarihe olan tutkusu sönmeyen sıradan bir okurum :)
"Sarıca! Her kimin dışını görürsen içine şahit say oğlum; insanın içi, dışı gibi, dışı da içi gibidir. Aklından çıkarma, baba bey ise oğul bey doğar, iyiden doğan iyi olur. Yüzü ve dış görünüşü güzel ise, onun içi de güzeldir. Çok kahkahalıdan ayrıl;ağırbaşlılık tebessümle kaimdir. Dikkat et, kişide büyük baş olgunluğa; kalın saç yiğitliğe alamettir. Geniş alın düzensizlik, dar alın cimriliktir..."
O insanlar, düşünülemeyecek kadar uzak o geleceklerin insanları bizim için ne düşünür? Bir şeyi biliyorum: Fetihlerin ve köleliğin zalim gerçeklerini istemezler.