Olmadık sorular soruyorlar Dayanıp evlerinin kapılarına Olmadık zorluklar sürüyorlar öne Saygısızlık akıyor üstlerinden Çirkinlik akıyor Hallerini bir görsen .. Bir garip gülümseme dudak kıyılarında Eğreti bir küçümseme Bir böceğe bakar gibi bakıyorlar. İşimi soruyorlar, maaşımı Kaç çocuğum olduğunu, eşimi Doğduğum yeri inan, yaşımı... Alıştım bunlara şaşırmıyorum ama Okuduğum gazeteyi soruyorlar İnandığım düşünceyi Gelip gidenimi, çok mu diye Kalıcı konuk istemiyorlar. Kaçta kalktığımızı soruyorlar Eve kaçta döndüğümüzü akşamları Gecelere yat saati koyuyorlar. Olmadık sorular soruyorlar Olmadık zorluklar sürüyorlar öne
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acıyı yaşamadan gelen mutluluk insana çok derin bir tatmin hissi sağlamaz ve çok kalıcı da olmaz. Istırabın faydaları var. Istırap eğer bir şeyler öğretiyorsa, geçmişte yapmış olduğumuz yanlışlara karşı bizi oradan büyüterek çıkartıyorsa o üretken bir ıstıraptır ve bize çok şey kazandırır. Acısıyla yüzleşen insanlar hayatta fark yaratır.