Narin

Narin
"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Yani benim gözlerimin bunca yıl gördükleri! Bir gün benimle birlikte Yok olup gidecekler öyle mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne zaman öğreneceksiniz bilmiyorum ki Evlerin yalnız eşyalardan yapılmadığını...
Bilmek hiçbir yalnızlığa benzemiyor Bir kuyu çanına dönüyor dünya İnsan en çok yakınlarından ölüyor..
"insan dersen,Ha var ha yok"
Çengelli mezarına asılı Bir soruyum dünyanın ortasın da. İnsan neden ölür Ölüm neden vardır? Herkes boşluğun fotoğrafı Bir bilen yok...
Tam su yüzüne çıktık, dünya kalbimizin hızasın da. Sen hak ettin bu mucizeyi diyorum, Gözlerin biliyor her şeyi, Gözlerin bir yaşama çığlığı "Ölüyorsun"