Nargis

Nargis
@Nargis09
Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da... Herkes göçüp gidiyordu. Her şey göçüp gidiyordu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sözün kısası duygularım yoktur; yalnızca bir makineyim ben."
"...beklentisi olmamalı insanın, yoksa hep hayal kırıklığına uğrarsınız."
"Eğer bu dünyada sevgi denen bir şey varsa, ben onu seviyorum."
Şahsen hayattaki en büyük arzum bu dünyaya ait ol­duğumu tamamen unutmak.