Kalbinin sesine ayak uyduranlar daha çok kırılmaya maruz kalıyormuş gibi görünür hep sırf bu yüzden. Yaşam bu kırık parçalarla yeni bir şeyler yapabilme sanatıdır biraz da. İyileşme budur.
Şöyle diyor Osho: "Her insan eşsizdir, özeldir. Eğer ben başkalarına göre daha özelim diyorsan orada dur. O zaman konuyu tam anlamamışsın. Kendini başkalarıyla kıyaslayarak özel değilsin. Sen kendin olarak özelsin."
Uzun süre hapishane hayatı yaşayan insanlar özgürlükten korkar hale gelirler. Çünkü özgürlük demek yeni olasılıklarla yüzleşmek demektir. Konfor alanını terk etmek demektir. Bu korkutucudur.