Narmin Pashazade

Narmin Pashazade
@NarminPashazade
"Çok fazla kitap. Çok az yüzyıl."
Dün bir şiir daha yazdım senin için. Önce tuttum karşıma oturttum seni, konuşturdum, güldürdüm, ağlattım. Her halin hoşuma gidiyordu. Kadındın, ama önce insandın. Güzeldin, ama önce iyiydin. Elbette seni yazacaktım, senin için yazacaktım.
Alıntı
Reklam
Verdiğin her kederin yüreğimde yeri var Hangi kitabı açtıysam seni okudum yıllardır Hangi aynaya baktıysam seni gordüm Gel desen gelemem Git desen gidemem Öl desen kanım akmaz Anladım artık seni sevmek yüce bir şey Anladım seni sevmek Tanrı'ya yaklaşmak gibi
Sayfa 28·Kitabı okudu
Şiir
7/10
·277 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2025 00:00
·
2025 37. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.8/10 · 10bin okunma
iskender adam edemedi bu dünyayı Biz mi edeceğiz
Sayfa 19·Kitabı okudu
Şiir
Budapeşte köprüsünün üzerinde Bir çingene falıma baktı Dedi üç günde öleceksin Ben üç bin yıldır seni anyorum Kapılara sığmıyor umutsuzluğum Lağım kokuları gibi, çirkef gibi kederliyim İçimden dünyayı ipe çekmek geliyor Cümle yıldızlar şahidim olsun Yapmazsam adam değilim
Sayfa 14·Kitabı okudu
Şiir