Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde,fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.Sen bana, dünyada başka bir türlü hayatın da mevcut olduğunu,benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin.Bana hakikaten yaşamak imkani verdiğin birkaç ay için sana teşekkür ederim.Böylr birkaç ay, birkaç ömur kiymetinde değil midir?
Kendimi bildim bileli, bütün günlerimi,haberim olmadan ve nefsime itiraf etmeden,bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün insanlardan kaçmıştım.