S.Naz

S.Naz
@Naz0109
yabancı. herkes yabancı. yalancı . yok. kimse yok. ve bu yangına odun çok.
Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihnimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
Sayfa 85 - Nora kitap·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün acım içimdeydi.
Sayfa 82 - Nora kitap·Kitabı okudu
Değişiyordum. O sıralar bunun farkında değildim ama; yeniden mutlu olmak ve beni mutsuz eden şeylerin bazılarını unutmak için yeni bir yol bulmuştum. Hepsinden önemlisi kendimi unutmayı öğrenmiştim.
Sayfa 58 - Nora kitap·Kitabı okudu
“Beni anlamıyorlardı. Zararı yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı. “
Sayfa 73 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
Hayatın tadı kaçmıştı. Her şey gördüğümden ve hissettiğimden farklıydı.
Sayfa 51 - Nora kitap·Kitabı okudu