Naz307

Naz307
Okumak, alışkanlıkların en asilidir️️︎
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur, herkes ateşini buradan götürür… herkes ateşini buradan… buradan…
Sayfa 68 - Yapıkredi yayınevi·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
On sekiz milyonun canısın Atam Arkandan ağlayan kurduğun vatan Feryatla haykırıp ben kime çatam Feleğin kahrına uğradık Atam… 
Sayfa 28 - Doğan kitap·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları
Abdi İpekçi 10 yaşında nasıl bunları hissedip yazabilmiş
Henüz 10 yaşındayken 1939-1940 - yılı Işık Lisesi yıllığına, Atatürk’ün birinci ölüm yıl dönümü nedeniyle şunları yazmıştı: Atam’a Doğan güneş neden bu kadar gamlı? O da mı nurunu senden almıştı atam?… Yüksek ve nurlu ışıklarınla yalnız yurdu değil, kainatı da sen aydınlatıyordun. Ey, altıokun büyük temsilcisi Atatürk.Sen ölmedin, evet, sen her Türk’ün kalbinde yatan arslansın.Sen ölmedin ve dünya durdukça yaşayacaksın. Atam kalk da bize birkaç kelime söyle senin bir kelimen için bütün Türklük feda olur. Bir sene sensiz yaşamak… Türklüğe ne büyük acı… Bıraktığın eşsiz mirası canımız gibi koruyacağımıza kani ol. Yurdumuzda on beş sene o mutlu ışıklarınla aydınlattın. Ve şimdi bizi terk ettin. Biz bu ışığı söndürmemeye ant içtik. Buna emin ol. Ve ebedi uykunda rahat uyu. Bize baba idin, her şey idin. Senin için ne feda etmek lazım gelse ederdik. Fakat bizi öksüz bırakmak niçin?
Sayfa 28 - Doğan kitap·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları
Göz korkunç bir şahit değil mi? Yahut korkunç ayna… Her şeyi, ifşa ediyorlar. Hele hislerimizi gizlemek isteyince bakışlarımız nasıl değişir? Kaskatı olurlar. Ve biz gizledik sanırız.
Sayfa 18 - Dergâh yayınları·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları
Yaşadığım anı severim. Günü gününe yaşamak, en güzeli bu değil mi? Birbiri arkasından gelen şeylerle.
Sayfa 17 - Dergâh yayınları·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları