Bazı kitaplar vardır ki, sana sadece hikâye anlatmaz — seni kendinle yüz yüze getirir…
Bu eser olaylardan çok insanın iç dünyasını açar: seçimlerin ağırlığını, vicdanın sessiz baskısını, iyi ile kötünün nasıl birbirine karıştığını vb. gösterir (inanç nedir? şüphe nedir? vicdan nerede başlar, nerede biter? sorumluluk nerede başlar ve biter?).
Düşünüyorum ki, eğer insan kendini anlamak istiyorsa, bu kitap ona ayna olacaktır — tabii ki kendine bakmaktan çekinmiyorsa)))