Nazmiye Barut

Nazmiye Barut
@Nazbarrut
üniversite
Mersin-Ankara
mersin, 4 Mart
193 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
İşin asıl kötü yanı şu ki, bu düzenin değişmeyeceğine inanıyoruz... İnsan gençken günün birinde rahata ereriz sanıyor; ama yoksulluğun sonu gelmiyor, bir türlü bu çemberden çıkamıyorsun...
Sayfa 172·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Açlıktan ölmeyecek kadar besleniyor, üstelik gırtlağa kadar borca batarak, sanki şu bir lokmayı da alınlarının teriyle kazanmıyorlar, ondan bundan çalıyorlarmış gibi sürekli bir polis korkusu içinde yaşıyorlardı.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Edebiyat
Neden insanların bir bölüğü yoksul, bir bölüğü aşırı zengindi? Neden birinciler ikincilerin çizmesi altında eziliyor, bir gün onların yerine geçebilme umudu beslemeden habire acı çekiyordu?
Sayfa 170·Kitabı okudu
Edebiyat
Hadi bakalım, özgürsünüz artık diyerek bir köşeye atmışlardı zavallıları: Evet, açlıktan ölme özgürlüğüne sahiptiler, onlar da bol bol kullanıyorlardı bu özgürlüğü.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Edebiyat
Kentleri ateşe verin, insanları kırıp geçirin, her şeyi kökünden kazıyın, bu çürümüş dünyadan hiçbir şey kalmadığı zaman yerine daha iyisi biter belki.
Sayfa 147·Kitabı okudu
Edebiyat